TOKIO HOTEL ÄR FAN BARA KÄRLEK!!!

image28Fuck you! Jag älskar Tokio Hotel och jag är stolt oxå :) haha, många människor säger att TH är bögar etc, men jag skiter i vilket. Jag älskar dom och jag är fanimej stolt oxå :D

TOKIO HOTEL ÄR FAN BARA KÄRLEK!!!

LaLaLaa :D varför ska man skämmas över dom kändisarna/bandena och sånt man älskar?
Jag erkänner, jag skämdes förr men liksom till vilken nytta?! Det är självförtroende de handlar om, om man står för det man gör och är stolt över sig själv så kommer man bara att växa :D

Även om nån försöker få mig att sluta älska Tokio Hotel så kommer dom aldrig att lyckas. För jag är ett troget fan som aldrig kommer att svika Tokio Hotel no matter what. Har jag varit ett fan så här pass länge så kan jag fortsätta att vara ett troget fan! Deras musik är guld och medlemmarna är diamanter! Perfekt för en tjej! Perfekt för ett fan! :D



Kommentarer
Postat av: felicia

ååh dem är superbra, jag älskar sum 41, green day och embrace :)

2008-03-22 @ 20:51:52
URL: http://greendaygirl.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, precis så känner jag för bandet HIM. Lixom i början när jag lyssnade på dom för typ 4 år sen va de inge problem för då visste ingen vem dom var. Men när dom släppte plattan drark light 2005 blev dom ju as kända, å då började alla med att de va ett bögband osv, men orka bry sej, man gillar de man gillar å de ska man stå för. HIM é inte alls min musiksmak men de e nånting i musiken som gorde att jag blev kär, och de e jag fortf.!

2008-03-22 @ 23:18:54
URL: http://annanilsson.webblogg.se
Postat av: anna

Bill måste vara världens fuulaste tjej alltså. Tokio hotel (N)

2008-03-23 @ 14:53:46
URL: http://skitsnackmeanna.blogg.se
Postat av: Alexandra

bill ser ffs inte ut som en jävla brud! så kyyyyyyl idioT!

kärlek

2008-03-23 @ 15:04:28
Postat av: Ullis

Mogen kommentar... INTE!
Sluta hacka på folk på grund av musiken de lyssnar på. Jävla idioter det finns!

2008-03-23 @ 15:07:47
URL: http://ullispullis.blogg.se
Postat av: Ems

"anna":
Jag förstår inte hur folk som du orkar att påstå att Bill skulle vara en tjej. Det är sjukt jobbigt att höra varenda person som har något emot TH att säga att bill är en tjej. Och, du verkar ännu inte ha förstått det: Bill är en kille!
och om han nu skulle vara "tjej" som ni påstår, tror jag inte att han skulle heta Bill, ha snopp, eller gå runt i killkläder :)

2008-03-28 @ 19:18:15
URL: http://vertraumir.blogg.se
Postat av: Ida :)

Bill ser fan inte ut som en tjej som vissa tkr & ni som tkr det behöver fan inte skriva här för bara respektlöst för dem som faktiskt gillar TH!

2008-07-10 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0