SLUTA LÄGG UT NAKNA BILDER PÅ SIDOR!

Ursäkta mig! men en del tjejer är bara för mycket! Liksom, hur ofta är det att man lägger ut bilder där man onanerar och har en kuk mellan brösten på engelska bilddagboken? Och hon tror att hon är så snygg, och att alla ska gilla henne. ALDRIG! det är sjukt många som säger att hon är en subba, hora och så. Åh herregud! jag stör mig verkligen på henne. Plus att det fanns en annan tjej också. OMG! bli medlem på en porrsida eller nånting, bara ni inte lägger ut på bilddagboken och tillåter anonyma kommentera och så. Det är ju sjukt! Snälla rara söta flickor, lägg inte ut bilder på er själva så andra kan vara elaka eller att allting kan sluta hemskt. Snälla, tänk på er och alla andra runt omkring er.

En bild från bilddagboken hennes..


image27

Jag säger inte vad hon heter på thephotodiary.com




Kommentarer
Postat av: Kelizzro

Ursäkta det jag säger nu men tkr det är ansvarslöst & korkat & lägga ut nakenbilder på sig själv & andra jag menar vem vet vad som kan hända?!
Läste att det var en tjej som bara lagt ut en helt vanlig bild & att det blivit publicerad på omslaget till en p-rulle! Så håller med dig Emma! Tjejer akta er för vad ni gör!

2008-03-25 @ 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0