MTV NEXT - jävla cp program!


okej! seriöst.. jag hatar programmet NEXT som visas på MTV! Det är bara ett gäng ytliga människor som är ute efter knulla. Ursäkta mig men lixom, jag såg nyss[19.30] ett avsnitt där en kille var halv somalian eller va han var och han Next'ar en tjej för hennes stil, en annan tjej för att hon inte var hans typ och att han ville ge henne hö direkt när han såg henne, och sen gjorde han hästljud. Liksom hur moget är de från skala ett till tio? NOLL! Den killen var seriöst bara ute efter knulla och jag håller med bruden som var sist att han är en jävla idiot och så. Jag menar, han next'ar en annan tjej bara för att hon inte kunna ett brottar grepp .___.
hur jävla normalt är de då?!

Liksom jag menar, kan inte tjejerna eller killarna få tag på tjej/kille på ett normalt vis?
utan måste ställa upp på reality serie på MTV? Sjukt lågt asså!

image24





Kommentarer
Postat av: Ida :)

Håller med gumman detta programet är helt sjukt!

2008-03-14 @ 19:46:19
Postat av: E L I N

Håller med! Det är korkat!

2008-03-14 @ 20:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0