JÄVLA SJÄLVISKA FANSKAP NI ÄR!

image31URSCH! NEJ FY FAN! JAG FÅR DAMP PÅ TOKIO HOTEL FANS ASSÅ!

jag vet många som säger att han kan sjunga även om han har fel på halsen och det är ju hur jävla sjukt som helst! liksom, REPSEKTERA ATT BILL ÄR SJUK!!!!!!!!!!!!!! Jävla själviska fanskap Tokio Hotel fansen är asså! alla är inte de men dom utomlands är de! Fatta att Bill är sjuk och behöver vård och vila! Tänk om ni var sångare och ni inte skulle få vila om ni va sjuk och hade fel i halsen. Hur jävla nice är de då?

LIKSOM! LÄGG AV! TOKIO HOTEL FANSEN ÄR FAN INTE NORMAL SÄGER JAG BARA! NI BEHÖVER SERIÖS NÅ JÄVLA VÅRD AV NÅTT SLAG SÅ NI FATTAR ATT NI MÅSTE GE KILLARNA SOM SPACE!

image33Ni är själviska jävla fanskap som någon existerat på denna jord!

Ursäkta, men jag är polare med sjukt många Tokio Hotel fans runt om i världen som säger att Bill kan sjunga och att han ska sluta vara töntig! MEN HERREGUD ASSÅ! MAN ÄR INGEN TÖNT OM MAN ÄR SJUK OCH HAR PROBLEM MED HALSEN! LIKSOM FUCK OFF! PALLA ER JÄVLA FITTNYLLEN!!!

Som sagt, detta är inte till nån av er utan sjukt många utomlands!

Fan kan inte THF liksom respektera Bill, Georg, Tom & Gustav och sluta vara så själviska och egotrippade?! Det är fan sorgligt hur dom beteer sig..




Kommentarer
Postat av: E L I N

Krya på dig Bill! :D

2008-03-25 @ 15:10:17
URL: http://PitAPat.blogg.se
Postat av: Kelizzro

Asså herregud! fattar inte att killarna vill fortsätta när några utav deras fans behandlar dem som skit & bara tänker på sig själva! Bill kan la fan va sjuk som alla andra?! HATAR FOLK SOM INTE KAN RESPEKTERA ANDRA!!!

2008-03-25 @ 15:19:31
Postat av: Anna-Karin

Det är fucking vansinne! Jag är så ARG!!!

2008-03-25 @ 15:26:18
URL: http://donotcopythiscat.blogspot.com
Postat av: Josse

Håller HELT klart med! hade as många på msn imorse som vägra fatta>..

2008-03-25 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0