JAG HATAR FRISÖRER!!!

ÅT HELVETE MED DOM!.... ALLIHOP!!!
Iaf dom jag har varit hos!

Jag var hos frisören idag och jag sa max 3 cm kanske 4. men så klipper han av 1,5 dm! omg! jag är helt jäkla förkrossad. Omg, alla säger att de är snyggt och så men jag tycker de är hemskt! Mitt hår var mitt liv! omg! jag kunde stå timmar och fixa till de så de blev bra. Men nu är de hemskt!!

Kolla själv




På före bilden var jag trött & sur om ni undrar ^^
samma sminkning men olika hårlängder osv.

FETT FULT!



Kommentarer
Postat av: sabina

Oj jäklar!
Det är absolut inte fult, men om du känner så så MÅSTE du gå och kräva pengarna tillbaka.
Du har all rätt i världen att få dom.

Det är frisörer som denna som ger oss andra dåligt rykte!

2008-03-21 @ 16:47:24
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se
Postat av: E L I N

Jag tycker det är jättefint, sötunge! Men om du inte är nöjd, så ska du självklart kräva pengarna tillbaka!

2008-03-21 @ 19:31:17
URL: http://PitAPat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0