Irreterande pojkar + Youtube

image23

Jag måste bara skriva detta inlägget för jag såg en video med en brud som
strippade på youtube men hade underkläderna på sig..




Pojkar/ killar kan vara så irreterande ibland. Liksom, om dom är på kåthumör så ska man väl inte bli tvingad att ha sex med dom eller data sex? Eller? Nej verkligen inte! Jag erkänner, det finns en kille som jag totalt äger ut på datasex, vi har haft det en gång och han sög nå extremt. Han heter Markus och han var verkligen dålig! . Men de roliga är att killar tror att dom gör en kåt och upphetsad you know. Men hallå? >< verkligen inte. Och dom tror ju de verkligen så dom vill ha de om och om igen, även om man säger nej så lyssnar dom inte utan dom bara tänker på k*ulla och allting hela tiden. Irreterande.

Liksom, om jag ska vara ärlig så är killar verkligen störande för dom frågade efter bilder på tjejer där dom viker ut sig eller om dom kan strippa i cam eller annat.
Men det finns ju faktist gränser .____.


Lika med youtube,
det finns brudar som onanenar och stippar och lägger ut på youtube. Liksom... är ni inte rädd om er själva eller är de ända ni tänker på är på att bli känd eller? men då ska jag berätta en sak för er, ni skämmer bara ut er! Hur många tror ni inte sitter och skrattar åt er och kallar er saker?
Tänkt på de? Neej! inte eftersom ni gör sånna filmer.
Kanske inte du har gjort sån film men tänk på vad ni gör
och lägger ut, det kommer surt efter..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0