Fotografier




Fotografier
Okej, jag är inte världens bästa fotograf, men bilderna få duga ändå. Det är inte alla bilder jag har tagit. Utan jag visar några som människor tycker bra om.


Klicka bakåt om ni vill tillbaka till min sida :)




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Mera fotografier kommer senare. Jag har skrive adressen till bloggen för att andra inte ska kunna ta mina bilder och säga att de är dom som har tagit bilderna. Hoppas att ni förstår vad jag menar.






Kommentarer
Postat av: Elin

Det är vanligt med bloggare att lägga namnet över bilderna. De är fina, jag gillar särskilt den där med kyrkan och sjukhuset, sjukhuset är kusligt, du kanske kunde göra något liknande med bilden med trädet och kyrkan? Jag älskar dina bilder, I always have. Bara för att du är så jävla mycket bättre än mig på allt! :D

2008-03-02 @ 14:52:49
URL: http://Purei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0