FJORTISSPRÅK?

FJORTISSPRÅK?

[x] Fett
[x] Såklart
[x] Allvarligt
[x] Men sluta
[x] Lägg av
[x] Seriöst
[ ] Girl power
[x] Jaa
[x] Men gud
[ ] Haha den va roooolig
[ ] Den va bra
[x] Han ba
[x] Hon ba
[ ] Asså jag fattar inte
[ ] Sa han så
[ ] Sa hon så
[ ] Skrev han så
[ ] Skrev hon så
[x] typ... mobbat eller vad
[ ] eh..
[x] äre
[x] ofta
[ ] te
[x] lätt
[ ] Asså hur kan du
[x] Moget
[ ] Jassåru
[ ] Men jag ska ta o dra nu
[x] pusspuss på dig med älskling
[x] messaru mig

totalt:

0; Okej, är du stum?
1-9; Utegänget?
10-25; Grattis, du pratar normalt!
26-30; FJORTIS VARNING! Följ med på svenskan i skola
och i värsta fall gå och få hjälp med ditt språk

Kommentarer
Postat av: E L I N

XD 5 fick jag!

2008-03-23 @ 15:40:47
URL: http://PitAPat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0