familjen <3

Min familj är det bästa som hänt mig. Har jag haft en dålig dag så kan jag bara åka till min bror och ena syster och träffa mina syskon barn. På sättet som dom skrattar och är bara über gulliga gör att man blir så glad. När man väl är hos dom och leker med dom vill man aldrig sluta. För man får skratta så himla mycket.

Alicia, min lilla princessa <3

hon är snart ett år och har redan gjort mina dagar till dom bästa. ett år av hennes glädje, hennes söthet och hela henne. jag är den lyckligaste personen som har henne, hon är mitt allt. du börjar dansa och digga till Tokio Hotel sångerna som spelas på datorn eller mobilen, frågar man dig om du vill höra Tokio Hotel så skiner du upp som en sol och ger mig världens leende. du är så sööt när du ler med dina två små tänder
jag älskar dig Alicia så himla mycket.

Olivia, min älskade sötnos <3
hon är snart fyra år och gör alla människor glad och alldeles varm inombords. att höra hon skratta är så mysigt för hon har ett speciellt skratt, när hon sitter och sjunger med till Tokio Hotel sångerna som spelas på mobilen eller datorn gör mig super glad. "Jag älskar Tokio Hotel" sa du en gång och det var nästan så tårarna börja falla. "Det är dina pojkar" säger du hela tiden så fort du ser en bild på dom, ser video med dom och allting. Jag minns när du satt och tittade på MTV Live - Tokio Hotel med mig och du sa att jag skulle ta fram mobilen och ta massa bilder, när du dansade och sjöng med till sångerna.
jag älskar dig Olivia så himla mycket.

Gabriel, min lilla spindelmannen <3
aldrig har jag sett nån så knäpp och galen som du är, de måste brås på mig :) att du leker, hoppar, springer och allting gör mig alldeles glad för du kan komma till mig och säga "ta mig" och du springer i väg. du börjar gråta när man ska åka hem, det är så jobbigt. du skiner upp som en sol och blir alldeles till dig när man kommer till dig och när du kramas och pussas så blir man alldeles varm.
jag älskar dig Gabriel så himla mycket

Jag skulle dö för mina älsklingar om det hände dom nånting.

Kommentarer
Postat av: Elin

:D

2008-03-07 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0