Bill opererar sig, Slagen på revbena med mera

image35Emma <3 Georg

Fuck yeah! hahaha Okej, eftersom blogg.se inte har fungerat så har jag blevit medlem på blogger.com och postat massa om Tokio Hotel. Och nu äntligen fungerar blogg.se igen. WOOH! Men de värsta är att jag nu inte vet vad jag ska skriva -.-' smart Emma! I know! XD

Ont i kroppen har jag efter att ha blevit slagen igår på revbena. Jävla idiot asså ><
svårt att andas för de gör så jäkla ont när jag andas in och ut. Men men, man måste tuffa till sig ;D men fy jävlar i helvete va ont de gör att tuffa till sig. Men what ever.

Bill ska operera sig på måndag nästa vecka, asså på Georgs födelsedag. Vilken dag för Georg. : ( tråkigt att de slutade med operation. Men hoppas att baby <3
blir bättre snart och att han vilar jätte mycket : )

Hade konserten blevit hade det bara varit 5 dagar kvar!!!! men den är framflyttad vilket jag tycker är bra för dels får Bill och TH vila upp sig och jag har massa längre tid att gå ner i vikt : ) woohoo!!! hahaha.

Jag stör mig faktist på människor! Asså inte alla men dom flesta. Dom säger att mitt nya hår är jätte fint och att de passar mig, och att jag ska vara blond .___. my ass heller! Fuck no! Jag längtar seriöst tills jag blir rödhårig! WOOHOO! Då ni! ; ) haha. Självförtroende!!! :D :D :D :D iaf lite ^^ Mjo iaf, jag har blont hår nu eller rättare sagt, hårbotten och XD polisongerna är blond resten är bara ljusbrunt X) så fuckat fult XD hahahahaha. Men men, dom flesta säger att det är snyggt men jag hatar de >< ursch!!

Juste Ja, det är jag på bilden när jag sitter vid datorn.
Alla frågar mig om det verkligen är jag på bilden och
det stör mig så jävla mycket !!!! ><





Kommentarer
Postat av: E L I N (B J) =)

Jag vet att det är du, sötunge! ^^

2008-03-29 @ 17:15:32
Postat av: Ida :)

Sötisch! <3

Vem slog dig?!

2008-07-10 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0