Basshunter - B i l d e r

Ledsen, men jag fann massa bra/knäppa/mysko bilder på Basshunter som jag bara måste lägga ut i bloggen.

Credits; trojanz83



Obs, det är inte alla bilder. Utan bilderna som är mest roliga och så




Ganska het. men URSCH!





Okej, Jonas måste vara böög! .____.




.____.




ursch





hon ser ju ut att ha roligt..





ursäkta mig, men kolla bruden till vänster .____.





gubben bakom Jonas verkar uttråkad. "Är inte han klar snart?"

JAG KAN FÖRSTÅ HAN!






hade jag varit i publiken hade jag skrike "RAMLA!" X)





vem är snyggast? aah du, i detta fallet måste jag faktist säga Jonas .___.





uhm... okej..





men okeej?! O__O





som sagt. Jonas måste vara.... både ock?





försöker du få henne till att ta mera porrbilder? bara en fråga





han kåtar upp sig och hon skrattar?? bra kombination du ; )





OOHHH! TITTA VART BRUDEN HAR SIN HAND NÅNSTANNS XD





kåta jävlar ><





jag säger ingenting.. döm själv.





*bruden tänker* "Åh herregud! Han håller i min hand"

*Jonas tänker* "Om jag håller i hennes hand och kåtar mig lite så kanske jag kan få henne i sängen sen"






men seriöst?





är knulla & bröst de ända du tänker på Jonas? *bara en fråga*





Gay or what?





men normalt? .___.





hahaha va fan har du tagit Jonas? XD





hahahaha bilden ser ju fan sjuk ut XD





yeah bäbbä? klämmer du en stor än eller?

*Basshunter skriker* "UT MED DIG DIN ONDA DEMON!"






ego X)





*åh neej! de kommer en tiill stor demon!*





hahaha de ser ut som om att han har däckat på golvet. men han står faktist upp XD





kolla näsan på han .____.





men sexigt X)





första gången jag ser nån får signera använda (äckliga) skor .____.





SATAN VA LÅNG DU ÄR !





Aww :]





och så kåtar vi upp oss igen. men denna gång på en gammal tant .____. läskigt





Vad sägs om att krypa lite granna?





*yeah bäbbä*





hahahaha





försöker du se porrig ut? ; ]





ta bort handen då?





men vaddå framför ljuset?





HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA





hmmm





Aaah snuttigull då!





*om jag gör så här så kanske jag ser skrämmande ut*





följer dom med han typ över allt och tar bilder eller?





*MIN MICK ÄR TRASIIIG!!*





kåt eller? XD





kolla svettfläckarna .___.





- - - - - -





tur nalle? ; ]





*vad ska jag döpa nallen till?*





*nisse blir bra*





kolla människan på.. den där saken vid scenen





vilken stil du X)





personen på saken brevid scenen *kom till mig*





kåt eller?





*du blir mitt offer ; ] *





HAHAHAHAHAHAHAHHAHAA





*Oops*





men snällt??





Aww titta bruden till höger på bilden : )





HUNDEN!! :D





*fyy va han stinker*





*behöver du eld?*





*ingen kan se mig nu*





*yeah bitch!! sidan rockar!* eller inte säger jag





*trött för att stå*





*sov nu lilla nallen (sjunger barnvisa)*





*jag somnar nog själv*





svettig?





*björnen sover, björnen sover i sitt lugna bo.... (barnvisan)*





och jag tackar er...





Kommer mera bilder i morron. Klockan är 03.25 nu.

Kommentarer
Postat av: emma

Hahahhahahahahaha fan va balla bilder,
asså jag hatar han.
de gör.
Men vissa bilder e han faktist snygg på.
förvånsvärt:S HAHAHAHHA

2008-03-03 @ 08:03:54
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Anna

HAHAHAHAHHA, han verkar ju va en ganska rolig person iaf, höhö.

*sov nu lilla nallen (sjunger barnvisa)*
*Jagsomnar nog själv*
LOL xD

2008-03-03 @ 13:21:12
URL: http://rocks.blogg.se
Postat av: Marcus

Coolt, Basshunter är kung och unik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0