tandläkaren + bild på mig som blondin

Jajjamensan, nu är Emma/Audreeii blond =)
själv diggar jag de inte men de finns människor som gör de ;* puss på er asså! det finns sjukt mycket snälla människor som finns där för mig, men det finns även så kallade vänner som snackar skit bakom ryggen på mig :( fuck him. Han är en idiot. Jag hade en polare som snackade skit till mina polare om mig. Liksom, vi var super tiighta. Och nu får jag veta att han kallar mig hora, bitch och allting bakom mig rygg. Och han säger även att jag är fet bara för att en av hans polare gör de. Liksom, hur snällt är de? GRUPPTRYCK!! Liksom, killen ljuger hela tiden. Ingen litar på han. Men de struntar jag i. Jag hatar han men älskar mina riktiga vänner <3

Massa kärleek på mina vänner och en massa skit på dom som inte är mina vänner - dom som snackar skit bakom ryggen på mig. Not nice!!


Måndag den 14 Juli 2008

Iiik det är bara drygt 25 dagar kvar tills jag åker och ser Cinema Bizarre i Stockholm. Massa kärlek på dom. Ska träffa Jessica, Linda och alla mina flickor ;*** saknar dom så himla mycket. Idag har det inte hänt så mycket. Visseligen är klockan bara halv fyra på dagen men det har inte hänt nånting så det lär inte hända nånting idag. Har varit hos tandläkaren - det gick sådär. Jag hatar verkligen tandläkaren så mamma följde med mig ;* kärlek på den kvinnan..!! Hon är über bäst! Hos tandläkaren fixade dom min bettskena som jag inte använder sedan första gången jag fick den. Dels för att den sitter super hårt i munnen och dels för att jag blev döv på höger örat dagen efter jag använde den så jag vågar inte använda den igen. Men tandisen skulle fixa om den så den inte sitter så hårt. Syster Michaela var också med. Vi hade tid samtidigt men hos olika tandläkare. Eller vi hade samma men våran tandläkaren var inne hos syster först sedan mig. Men det fanns en typ tandläkarlärling där som bara har en termin kvar så har han läst 10 terminer till att bli tandläkare (han berättade de) - han skulle iaf fixa min bettskena. Massa snäääll han är och väldigt rolig. Haha, han låter som en liten bög men han är en massa snäll. Och respekterar verkligen än när det gör ont och så. Tog bilder på tänderna - shit! va ful dom är egentligen! haha. iaf tog bilder och när digitalakamera saken skulle ligga på vänster sida, längst in började jag gråta. Så pinsamt. Men det gjorde så ont. Kanterna på kortet eller vad man ska kalla de var super vass! Ni anar inte hur vass dom var. Det var som att dom skar i munnen på mig. Shit asså! Iaf, det gick bra - det var över ganska fort. Men men, haha. Inga hål :D yaay! vilket är väldigt konstigt jag som har äte godis och druckit värsta mycket coca cola ;o helt knasigt asså! men men ^^ berättar mera om dagen om det händer nånting ;*

Åh i går åskade det värsta mycket :(
är inte rädd för åska men vi fick dra ut allting ;o bor i villa så vi har inge åsk-skydd. Haha! Men men, de var över ganska fort =) fick busa med syster annsofie - yaay! haha

Musik just nu i spellistan;
Fall out Boy - Beat it
Chris Brown - Forever
Jordan ft. Chris Brown - No air
Kid Rock - All summer long
och den söööööta kaninen Schnuffel bunny - snuggle song (eng). 


Puss på er alla ;**

Kommentarer
Postat av: Jessica tha bitch

snart emma träffas vi<3



omg dö killen som prata skit om dej!

2008-07-14 @ 23:45:39
Postat av: Mary Neil

Schnuffel bunny ! <3

Roligt med tandläkaren xDMary

2008-07-14 @ 23:56:21
Postat av: linda

skit fin i blont hår ju :)

2008-07-19 @ 19:21:05
URL: http://frupetterssons.blogg.se/
Postat av: L

Du vet att CB i sthlm är framflyttat va?

2008-07-24 @ 15:34:55
URL: http://thelfiles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0