Sundsvall med bror och johnny ;*

massa kärlek på denna dag ;*
Fick vara ensam med min bror idag för första gången på länge. Bara han och jag och Johnny men han märkte man knappt. Först släppte vi av syster hos en polare till henne sedan åkte vi tre och kollade först på bilar medans bror fick hjälp med steriosaker. Jag hittade värsta drömbilarna jag ville ha. Liksom.. omg! haha såklart tog jag bilder på dom men dom blev inge bra på mobilen. Bilder hittar du under all text. Var på en massa affärer - vilket var jätte roligt. När vi var på Willy för att köpa mjölpaket åt mamma frågade en tant min bror (när vi stog i kassan) om han skulle baka massor, så hon och min bror började prata om ugnar. Om vilken sorts ugn som gör snabbast bullar etc. Helt konstigt. men men ^^ sen åkte vi på Max! Mumma! haha. Bror beställde nå konstigt och Johnny tog samma plus att dom beställde en extra cheeseburgare! OO! omg! jag blev mätt efter pommes fritesen men dom bara åt! så jag tvingade i mig hamburgaren. Shit man! Super jobbigt men men den gick i. Haha men så mådde jag dåligt efter också..

Att vara ensam med bror betydde jätte mycket - vi måste göra om denna dag igen ;*







Cooling ;D






Den sista bilden på denna raden ser ut som en mullvad OO



Vill ha en del av biilarnaa!! Tredje bilden är min drööm bil! och den gula!

Lite posning medans bror och Johnny får hjälp med bilsaker

Jag hatar blont hår ;o


BIRSTA CITY ;*

Jajjamensan ;D

Nog är de tjejskriller alltid!

Vill haaa ;**

JAG ROAR MIG MED BIL KAMERA! 8'D






Tillbaka till reality 8'D


New Jersey - Aja, även people från Amerika ska hälsa på svenskarna
Sista bilden med kaklet etc - värsta fiint! OBS! Biltema i Sundsvall ;D


Haha bilden på golvet 8'D de ser ut som att nån har kissat där
bilden på bilen på parkering blev min bror typ dödskär i OO


Willys och sedan två starka pojkar ;D - SEN HAR VI KELIZZRO's VRÅLÅK!! YÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!

Max - typ världens goaste hamburgarställe!


32 Juli! OO WHOT? - Johnny & Bror - Awww värsta sööta flickan


Sista bilden, massa fiiin ;*


Dumma gubbe som kom i vägen :(


JERRY SPRINGER!!! ;****

SJUKT ÄMNE! :O



Sundsvall med bror och Johnny ;*

Kommentarer
Postat av: Ida :)

HAHA! '' SEN HAR VI KELIZZRO's VRÅLÅK!! YÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!! '' jaha så du blandar in mig också ! ;)



WOHO! Så du såg drömbilar? ^^

Vi ska köpa värsta coola bilen när vi bor i LA elr ska vi Emma?! :D <3

2008-07-11 @ 22:00:50
Postat av: Nikki

kul m massa bilder! =)

2008-07-17 @ 15:56:25
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0