men sluta!! De är inte sant!

från vinrött/rött/mörkbrunt/ljusbrunt hår till blondiin: jajjamensan, nu ska jag bleka mitt hår så jag blir en blondin men jag kommer att färga mitt hår rött nästa månad innan jag drar till Stockholm =D



snälla sluta med alla rykten om att JAG dejtar Georg Listing från Tokio Hotel. Jag är så trött på dom rykterna så jag spyr. Visst sött att ni tycker att vi passar etc men snälla sluta skicka mejl till mig och fråga om det är sant för de är de inte. Självklart hade jag inte tackat nej till chansen om man fick de men just nu är det inte så och ryktet är bara nå otroligt idiotiskt. Varför skulle Georg dejta just mig när han kan få vem han vill? De fattar inte jag. Och dessutom gör människor bilder på mig och Georg tillsammans. De är bara såå sjukt! Varför inte lägga ner allting och liksom inse fakta? Herregud asså. Georg säger till och med i intervjuer att han är singel och inte dejtar någon. Så där har ni svaret. Vi dejtar inte. Plus om vi skulle de så ska ni nog se att de skulle vara sjukt mycket bilder på oss tillsammans på internet etc. Men de är de inte.

gud jag får damp asså...!!

fick ett mejl från en tjej på myspace som frågade mig om det är sant att jag var tillsammans med Georg. Och jag skriver typ dumma svar tillbaka för att få reda på mera saker om var hon har hört de ifrån och vem som har sagt de etc. Jag har täckt över hennes adress..




Snacka om irriterande att få sånna mejl hela tiden.!! Vet inte hur många sånna mejl jag har fått men en sak är säker och de är att dom är grymt störande!

Kommentarer
Postat av: Jessica the bitch

skit asså kan dom inte sluta med dom där CP ryktena asså dom har inte liv!!!!! skiitttt

2008-07-11 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0