Sex & The City + Emma goes blondiin!

Herregud! Vad har jag gjort? Jag hade vinrött/rött/mörkbrunt/ ljusbrunt hår - värsta fint! och nu har jag blekt hela håret för att den kommande hårfärgen ska fästa bättre. Jag ska färga överhåret rött. Haha. Ska ner till Stockholm och sist jag var ner dit hade jag rött överhår och blont under så jag gör nog samma igen eller om jag ska prova nån annan färg. Haha, de löser sig.

Kollade på Sex & the city medans syster blekte håret på mig. Tog bilder med hennes mobil för jag ville se hur bra hennes kamera var. Och en sak med den serien är att jag stör mig väldigt mycket på deras klädsel och hon som spelar Miranda. Omg! värsta sjukt! Iaf, avsnittet jag såg (såg två men kommer inte ihåg de första. haha) handlade om att Carrie's gaypolare hade data sex med en som kallades "BigToolForYou" eller nåt liknande och han kallade sig "Rick+20". Dom bestämde träff på en gayklubb! VÄRSTA ARMARNA OCH KROPPEN KILLARNA HADE DÄR! Haha, "Rick+20" var tvingad att ta av sig kläderna och bara ha underkläder på sig! Omg! haha. Sen kommer det fram en värsta söööt kille men han var bög så . . skit asså! haha. Och då böjde sig "Rick+20" fram och frågade om han hette "BigToolForYou" och den andra killen ba; What? och då gjorde "Rick" haha värsta räddningen och frågade om killen ville ha "An other beer for you?" så de var lite roligt. Och nu kommer vi till tjejerna, Charlotte såg ett par skor i en affär som hon blev helt galen i och ville bara prova dom. Och de blev mer och mer skor för var dag. Och de sjukaste var att han som jobbade i sko affären var en FOTFETISH! OO omg! värsta läskigt! Och Miranda träffade en kille på nått bokställe och dom börja dejta och hade sex överallt där människor kunde se dom för tydligen älskade den killen de. Han till och med s*ickade Mirande i taxin OO och dom hade sex hos honom och hans föräldrar kom in i rummet men han bara fortsatte! Värsta pinsamt! Jag skulle ha döööött av pinsamhet! Samantha hade sex med en kille som sa att han skulle prova igen med sitt ex. Hängde inte riktigt med i de men men. Mr Big skulle flyga till Frankrike och Carrie fick värsta dampet och ringde han halv sex på morgonen etc. Helt sjukt! Men Men.... det är ju Sex and the City vi pratar om. Haha sjuk serie men man kan inte hata den!! ^^

Den killen är sååå skööön!! Helt underbar!

"Alla bra killar är straighta - t.o.m bögarna"  Men då är de illa OO

Damp på henne men diggar bilden för man ser kindbena hennes =)

Bra fråga!

Hahahaha! Jag dog nästan när jag såg denna bild XD

Ser mysigt ut =)

en massa mys =)

Samantha är helt klart bäst i hela serien =)

Han sa att han inte är bög men som han betedde sig i denna scen när en mus fastnat i nåt klistrigt börjar man att fundera om han verkligen är bög eller inte

Miss Perfekt och Mr Big... Massa myyyys!!!




Tog bilder på håret i natt för att visa hur de blev. Kommentera vad ni tycker =3

Blondiiin!! för tillfället ;D






Va snäll ;*



Puss på er alla :*

Kommentarer
Postat av: Ida :)

Älska sex and the city! :D

Va fin du blev i blont hår älsko, fast du är alltid lika fiiiin! ;* <3

2008-07-11 @ 22:02:56
Postat av: Chris

Herregud var är vi på väg? Det HETER fotfetishist. En fotfetishist har en fotfetish. Man KAN INTE vara en fotfetish. ha ha

2008-09-11 @ 11:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0