Är det nånting på gång mellan oss?

Är det nånting på gång mellan oss?
Varför pirrar de i hela kroppen så fort jag var med han?
Varför känns de som om att jag rodnar hela tiden?


Han kan vara lite småretlig av sig men idag hände nånting gulligt. Han kramade mig en massa och rörde mitt ansikte ofta. Flera gånger var vi nära att kyssa. Är det nånting på gång mellan oss? Ont i magen har jag - vet inte hur det kommer att gå detta. Varje gång de kom någon så slutade vi och låtsades som ingenting. Som om vi vore helt vanliga kompisar. En vän till han log en massa mot oss, massa pirr. När han lade om sina armar runt mig blev jag alldeles varm. Är jag kär? Vad är egentligen kär? Kärlek? Oj, en massa tankar far omkring i mitt huvud just nu.


- Förvirrad ='<






Kommentarer
Postat av: Jessica that hoe

du är nog kär emma!

2008-07-13 @ 01:38:32
Postat av: JONNA

Tack:)

2008-07-13 @ 07:25:39
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Ida :)

Det verkar som ni båda är förälskade.

Lycka till gumman! Finns här för dig! <3

2008-07-13 @ 14:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0