Tokio Hotel




Image and video hosting by TinyPic


ÅH HERREGUD!
Jag fattar mej inte på människor.
Varför håller dom på med Tokio Hotel fans bara för att vi gillar TH?! Åh herregud,
Man får väl gilla vilka man vill eller måste alla gilla en och samma sak?! ALDRIG!
Ni kommer ALDRIG att få mej och lyssna på skit musik som Sum-41, Slipknot eller vad dom heter med mera.
 Varför ska man bli mobbad och trakasserad för att man gillar dom man gillar?!
Kan inte typ människor som hatar Tokio Hotel lixom låta oss vara i fred?!
Eller är de för mycket begärt?!

Om jag gillar Tokio Hotel?! Vad bryr de dej?!
INGET!!

Om jag lyssnar på TH ska väl inte du mobba mej för de?!
NEJ!

Om man tycker att nån i Tokio Hotel är snygg är man en tönt då?!
Kanske, men va är inte ni som mobbar oss TH fans dårå?!

VÅGA VARA STOLT!
Jag är fett mega stolt över att jag ÄLSKAR Tokio Hotel och är ett stolt fan till dom!

Tokio Hotel!
Va fan! Jag älskar dom och om inte du gör de?! So what?! alla kan väl inte gilla alla?!
Och om jag älskar dom, varför ens bry sej att kommentera om du inte gillar dom?!



Varför ens hålla på och säga "Tokio Hotel ska dö" osv. och varför ens säga att Bill är gay
och att han är en tjej när ni vet mycket väl att de är hans stil, hans image!


OCH JAG ÄLSKAR DEN!

Asså palla människor som säger att Tokio Hotel suger,
de är bara ett tecken på att dom inte har nåt liv!


Varför ens skriva och lägga ner tid på sej och skriva elaka saker om Tokio Hotel
när alla vet att TH har dom bästa fansen?! och dom högljudast?!


JAG ÄR FAN I MEJ ETT STOLT TOKIO HOTEL FAN
OCH JAG VÄGRAR LYSSNA PÅ ALLA MÄNNISKOR SOM
FÖRSÖKER TRYCKA NER EN BARA FÖR ATT MAN LYSSNAR OCH ÄLSKAR DOM!


Skrivet av; Emma J - Audreeii

Kommentarer
Postat av: Elin

Go for it! Ignorera alla elaka kommentarer, de har ingen hobby, och då är det faktiskt lätt att attackera en särskild grupp. TH skiljer sig från mängden, vilket gör det väldigt lätt att hacka ner på och särskilt på fansen. Men bry dig inte, du vet att det är NI som fans som har rätt och lyssna inte på några som försöker påstå något annat! :D

2008-02-27 @ 21:14:43
Postat av: alexandra

aw, fan va gullig du är, du är bara bäst. hoppas människor fattar nu! :)

2008-02-27 @ 23:22:47
Postat av: LadyVengeance på tpd:)

Jag håller med dig till 100%. Även fast jag inte är ett megastort fan av TH så ser jag inget fel på dem och jag tycker att musiken är helt okej. Musiken borde inte vara en ytlig grej som handlar om hur bandmedlemmarna klär sig/ser ut osv:)Musiken handlar om det som man hör med sina öron liksom. Hoppas du fattade mitt svammel:P

2008-03-17 @ 21:46:10
URL: http://ullispullis.blogg.se
Postat av: Ems

Jag håller med. Jag skäms inte för att jag lyssnar på dem, och jag skiter i vad alla andra tycker. Nästan ingen av mina kompisar tycker om dom, och dom håller på och säger att bill är så jävla feminin och massa annat scheisse. So?! Jag skiter i vad dom tycker.

Att alla andra som inte tycker om tokio hotel, inte kan låta oss fans vara ifred är PATETISKT! det är ju inte så att jag går och hoppar på alla andra som tycker om Tex.. Iron maiden eller något >

2008-03-22 @ 18:49:45
URL: http://vertraumir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0