Snake of Eden

image11

SNAKE OF FUCKING EDEN!

Okej så dom här killarna är typ BÄST! Inte bara att dom är snygg, men dom gör grym musik! Rock, Kelii, Izzy, Oskar & Matty D är dom snällaste pojkar jag har träffat. Visseligen har jag bara träffat Rock, Izzy och Kelii.
Men jag har kontakt med alla i bandet och dom är grymt snäll.

Mikey Teeze som är den förra medlemmen som spelade trummor i bandet. Som alla vet så fick han sparken från Snake of Eden, och det har tagit Mikey hårt. Trillingarna (Rock, Kelii och Izzy) säger att dom fortfarande är vänner men som det låter och ser ut på Mikey så är dom värsta fiender. Men vi fans vet inte sanningen. Kanske nån vet, kanske inte. Som Street Team ledare för bandet försöker jag ta reda på så mycket som möjligt.
Och jag ska posta blogg om jag får reda på något nytt om dom. Som det ser ut nu så håller dom på med två låtar och en musikvideo till en av deras låtar.

image12
Detta är Mikey. Snake of Eden's förra trummis.


Det är sjukt svårt att förstå att lilla Mikey har blevit sparkad från bandet. Vissa säger att det inte är Snake of Eden utan Mikey. Visst jag håller med, men det är fortfarande Snake of Eden även utan Mikey. Visst det är sorgligt att dom sparkade Mikey och ersatte han med Oskar. Men Mikey är fortfarande en del av bandet.


Mer om Snake of Eden kommer senare : )







Kommentarer
Postat av: Anna

oj :S
hoppas att dom ine e ovänner då :O

2008-03-02 @ 23:38:31
URL: http://rocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0