Owen Wilson


Han är en fantastisk skådespelare.det finns inge ont om han att säga förutom... hans självmordsförsök. Jag menar, Owen... Neej!! Sluta med det! Du är en fantstisk skådespelare och du borde inte göra detta. Sluta med det. Och du försökte göra de dagen före min födelsedag också. Neej! Gud! Owen, du måste sluta. Du är älskad av alla och är förebild till många och idol till många människor. Jag menar, vem kan säga att Owen är värdelös och allt? Jag menar, HAN ÄR JU MANNEN!!



Ååh gud, Jag älskar hans röst och jag älskar alla hans filmer. Varför skulle han göra nånting som detta? Självmord är ett dåligt val och varför han ens försöka? Bara för en tjej? Visst han älskar henne men snälla Owen, du vet att det finns flera miljoner tjejer som skulle kunna göra vad som helst för att få vara tillsammans med dig. Tro mig darling, detta är ingen lösning.



Owen, när du gjorde rösten till Lightning McQueen i Disney filmen Bilar så gjorde du flera miljoner barn glada. Jag menar, min syster-son tjatar jämt om Lightning McQueen och han är snart 4 år och kan säga bilens namn. Han tittar på filmen om och om igen bara för att han älskar Lightning McQueen. Hur många barn tror du inte att du har fått glad? Barn du gjort så dom skrattar? Jag slår vad om att det är flera miljoner barn runt om i världen. Och jag vet att dom väntar på flera filmer från dig. Jag vet för jag gör det. För att du är min idol Owen och du kommer alltid att vara min favorit skådespelare.



en sak till. Dom filmer du har gjort Owen är dom bästa filmerna jag någonsin har sätt. Zoolander, grymt rolig! Du är den coolaste person jag vet Owen. Och jag är ett stort fan av dig och jag vet att du har miljoner, flera miljoner av fans runt om i världen. Och vi vill inte förlora dig. Du är bäst Owen!!


Owen Wilson & Ben Stiller i filmen Zoolander


Artikeln är i från min engelska hemsida; http://audreeii.webs.com




Kommentarer
Postat av: Anonym

min syrra älskar Owen Wilson :p

2008-02-27 @ 21:45:46
Postat av: Lysi

min syrra älskar Owen Wilson ;P
han e rolig

2008-02-27 @ 21:48:59
Postat av: Elin

Owen är bra. Men Zoolander är nog den sämsta film jag sett. Haha, den var inte rolig. Men det finns en hel hög med andra filmer med honom som jag älskar! :D (förutom Bilar då :P)

2008-02-27 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0