Cinema Bizarre


image5

OMG! ÄLSKAR DOM!
hahaha 8D
lixom, hur snygga är dom inte? och hur grym musik gör dom inte? Shit asså! Jag fastnade i låten "escape to the stars" och jag ryser varje gång jag hör den. Lika Lovesongs (they kill me) omg! rysningar! 8D och Forever or Never. Mamma! man gråter ju nästan för att dom är så snygga!! haha 8D jag vet, jag är en tönt men what ever! Jag älskar Cinema Bizarre för att dom är grymma, gör grym musik, har cool stil, snygga och alldeles underbar. Jag menar Vem skulle tacka nej till dessa pojkar?

image4

INTE JAG! hahahaha!


Jag menar, dom är ju grymt snygga och sjukt bra band! 8D



Kommentarer
Postat av: Lysi

han sångaren ser lite ut som joakim, sångaren från the poodles ibland.

2008-02-27 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0