Carolina Gynning

Hon är grymt vacker!
Alla säger att Carolina är dum i huvudet, en uppblåst blondin och allting. Men varför inte bara lägga ner de snacket? Bara för att hon var med i Big Brother måste hon vara dum i huvudet? Men lägg av! Om hon nu är så dum i huvudet, hur kunde hon då vinna Big Brother? Hur kan hon då ha en egen tv serie? vara sångerska? Lixom tänk innan ni kommenterar elakt om henne..

image1

Hon må vara kändis och allting, men hon är grymt snäll och tänker på barn och allting.
Visst jag har inte träffat henne nångång, men min dröm är det.

Även om du hatar henne så behöver du inte kommentera elakt skit om henne till hennes fans. Jag är ett fan av henne, och jag är ett stolt fan oxå. Jag struntar i vad ni tycker om henne, men tänk själv om ni fick höra hela tiden att du är en dum, uppblåst blondin osv. Du skulle inte tycka de vore så roligt. Och hur tror du inte att Carolina känner när hon läser och hör allt skit ni människor säger och skriver om henne?

image2
CAROLINA GYNNING ÄR VACKER!

Jag tycker det är bara störande med människor som säger att hon är ful, äcklig, idiot, dum etc. Lixom, What Ever!? Alla vet att Carolina är berömd, framgångsrik och grymt snygg! Och dom som kommenterar och säger elaka saker är bara allmänt töntiga!






Kommentarer
Postat av: Elin

Sorry Emma, men bra röst har hon då inte. Inte för att vara "sångerska" och inte undra på att hon har dåligt rykte, hon har ju skapat det själv! Men jag accepterar och uppskattar att du tycker om henne. Det är ju ditt val. Hon är speciell för dig, det är bra. ^^

2008-02-27 @ 21:11:35
Postat av: Cassie

Gillar hårfärgen hon har på sista bilden ;)

2008-03-01 @ 01:29:33
URL: http://cassiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0