Idol-Ola och Amy DIamond på lördag i Sundsvall + Jobba på Tivoli ><

och så klart ska jag dit :) Yesyes, jag ska se Ola Svensson. Han är bara så grymt snygg!!! och super het! :o omg! Men >< så måste jag se Amy Diamond och hon är jobbig. Asså jag menar inge illa om nån av er gillar henne men jag tycker att hon är som en produkt. Alla vill åt henne och så och hennes låtar är bara jobbiga. Men men =) Ska se dom uppträda och så. Efter de tror ja eller om de blir före uppträdandet så är det skivsignering och såklart ska jag på dom med :) Wooh! Måste köpa Olas och Amys skiva. Vilket blir till salu senare =) Iaf Amy's hamnar på internet med autografer :) om jag hinner vill säga. Ska nämnligen till Timrå och jobba med Vikings tivoli :) Yaaay! de är super roligt :D haha och jaa! jag kan tjuvkoppla karuseller :p hahaha Men jag vet inte om jag kan de nu eftersom de är ett tag sedan jag höll på med tivoli (ett år och över de) men men. What ever :) jag har åkt på tivoli hela mitt liv och marknader i hela Sverige så man har ju fått lärt sig en hel del. Hahahaha.

Iaf, så kommer min lördag den 12 april 2008 att se ut. Invigning på nya Bilbolaget i Sundsvall, se Ola och Amy. och skivsignering. Låter som en toppen dag =) Men vi får ju se hur de hela kommer att sluta med . . .


Oh jusste ja :)
Kameran kommer att åka fram med peppning på Ola och lite på Amy :D haha




UPPDATERING: 10 JULI 2008
(ledsen, har inte haft internet så mycket så jag kunnat postat bilder)

None
Jajjamensan ;D Ola tittar på mig - vilket han gjorde massor av gånger

Det finns en bild på mig och Ola tillsammans också men den bilden är så gammal och jag har gått ner i vikt sedan dess så den vill jag inte posta ;D

Super söt kille de där =)

Aww Amy är sååå himla sööt asså!





Kommentarer
Postat av: Jess the bitch

OLAAAAA<3

SÅ SEXY

2008-07-11 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0